Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO WEBINAR.DEKRA.PL


1. INFORMACJE O SERWISIE I REGULAMINIE

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego prowadzonego pod adresem: webinar.dekra.pl dotyczącego przeprowadzenia webinaru internetowego z zakresu szeroko pojętego cyberbezpieczeństwa.
1.2. Właścicielem i operatorem Serwisu jest DEKRA Certification sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.

2. DEFINICJE

2.1. Organizator - DEKRA Certification sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 H, 54-202 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000010810, REGON: 932645669, NIP: 8992408842.
2.2. Partner – SEVENET S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Juliana Tuwima 25, 80-210 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000308826, REGON: 191368157, NIP: 5832202053 - podmiot współpracujący z Organizatorem podczas realizacji wydarzenia online organizowanego przez Organizatora.
2.3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.4. Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna w rozumieniu art. 38a Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, korzystająca z Serwisu, gdy korzystanie z tej Serwisu nie ma dla takiej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2.5. Regulamin – niniejszy Regulamin.
2.6. Webinar – bezpłatne wydarzenie online organizowane przez Organizatora samodzielnie lub przy współpracy z Partnerem.
2.7. Serwis - serwis internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem https://webinar.dekra.pl/
2.8. Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu w celu udziału w Webinarze.
2.9. Ekspert – osoba posiadająca specjalistyczną wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz uznanie w dziedzinie ochrony systemów informatycznych, zarządzania ryzykiem cyfrowym i zabezpieczania danych, będą gościem Webinara na zaproszenie Organizatora.
2.10. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

3.1. Serwis służy rejestracji Użytkowników na Webinar oraz udostępnienia im niezbędnych informacji i materiałów związanych z organizowanym Webinarem.
3.2. Regulamin określa ogólne zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną w Serwisie przez Organizatora.
3.3. Umowa o świadczenie usługi dostępu do Serwisu zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia tego Użytkownika adresu URL Serwisu lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania prowadzącego do Serwisu (tj. z chwilą wejścia do Serwisu); w tym przypadku, umowa o świadczenie Usługi dostępu do Serwisu zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Serwisu przez Użytkownika.
3.4.Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich, przysługujących Organizatorowi, Partnerowi, Ekspertom uczestniczącym w Webinarze oraz innym osobom trzecim.
3.5. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik, następujących minimalnych wymagań technicznych:

    1) podłączone do Internetu urządzenie z zainstalowaną i gotową do pracy przeglądarką internetową obsługującą HTML5;
    2) włączenie w przeglądarce internetowej cookies oraz javascript.
3.6. Rekomendowana rozdzielczość ekranu przy wyświetlaniu Serwisu to 1280 pikseli.
3.7. Za korzystanie z Serwisu nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty.
3.8. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu wyłącznie na własny użytek osobisty. Oznacza to w szczególności, iż w odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów zawartych w zasobach Serwisu, zarówno takich które podlegają ochronie na gruncie prawa autorskiego, jak i takich które takiej ochronie nie podlegają, nie jest dopuszczalne wykorzystywanie powyższych materiałów w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej.
3.9. Organizator oświadcza, że materiały i informacje opublikowane w ramach Serwisu, są zbierane i redagowane z należytą starannością. Organizator nie ponosi jednak odpowiedzialności za prawdziwość, dokładność oraz merytoryczną trafność informacji objętych zasobami Serwisu oraz prezentowanych w trakcie Webinaru.
3.10. Użytkownik obowiązany jest nie podejmować jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne funkcjonowanie Serwisu. W szczególności zabroniona jest jakakolwiek ingerencja w treści zamieszczane na stronach Serwisu.
3.11. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika z wykorzystaniem Serwisu treści o charakterze bezprawnym.

4. ZASADY UDZIAŁU W WEBINARZE

4.1. Zapis na wydarzenie online, organizowane przez Organizatora samodzielnie lub we współpracy z Partnerem, następuje poprzez wykonanie następujących czynności:

    1) uzupełnienie przez Użytkownika formularza zapisu dostępnego w ramach Serwisu, co najmniej w zakresie danych oznaczanych jako niezbędne,
    2) akceptację Regulaminu,
    3) wciśnięcie przycisku „Wyślij”.
4.2. W ramach usługi zapisu na dany Webinar organizowany przez Organizatora, Organizator zobowiązuje się do przesłania zapisanemu Użytkownikowi na podany przez niego adres e-mail informacji o terminie (w tym godzinie) danego Webinaru oraz linku do platformy internetowej, za pośrednictwem której Webinar będzie transmitowany.
4.3. Użytkownik jest zobowiązany do podania w ramach formularza zapisu prawdziwych i prawidłowych danych, w szczególności niezbędnych do realizacji usługi.
4.4. Po zakończeniu wydarzenia Użytkownik otrzyma na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym materiały dotyczące danego wydarzenia.
4.5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu Webinaru z uzasadnionych przyczyn, o czym Użytkownik zostanie poinformowany na podany przez niego adres e-mail.

5. PRZEBIEG WEBINARU

5.1. Webinar odbędzie się w czasie rzeczywistym, z transmisją na żywo obrazu i dźwięku, umożliwiając Uczestnikowi bezpośrednie śledzenie wystąpień Ekspertów oraz interakcję podczas sesji pytań i odpowiedzi.
5.2. Organizator umożliwia Użytkownikowi zadawanie pytań Ekspertom uczestniczącym w danym Webinarze za pośrednictwem komunikatora, udostępnianego na platformie internetowej, za pośrednictwem której Webinar będzie transmitowany w czasie rzeczywistym. Pytania mogą być odczytywane, według uznania Organizatora, w trakcie lub po zakończeniu wypowiedzi przez poszczególnych Ekspertów.
5.3. Organizator nie ma wpływu na treść zadawanych przez Użytkowników pytań, a co za tym idzie, nie ponosi za nie jakiejkolwiek odpowiedzialności, w szczególności z tytułu naruszenia dóbr osobistych jakiejkolwiek osoby trzeciej. Zasady i treść pytań nie mogą naruszać regulaminu korzystania z platformy internetowej, za pośrednictwem której Webinar będzie transmitowany w czasie rzeczywistym.
5.4. Organizator zastrzega sobie prawo do wyboru pytań, które zostaną zadane danemu Ekspertowi.
5.5. Webinar będzie nagrywany i może być upubliczniany przez Organizatora i jego Partnera. Uczestnictwo w wydarzeniu oznacza zgodę na utrwalenie wizerunku lub głosu, jeśli zostaną one zarejestrowane podczas interakcji w trakcie Webinaru.

6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

6.1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Serwisu lub danego Webinaru, Użytkownik może złożyć reklamację, poprzez przesłanie wiadomości mailowej pod adres: marketing.pl@dekra.com.
6.2. Wszelkie reklamacje, w tym związane ze świadczeniem usług elektronicznych, rozpatrywane są niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja.
6.3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu z Organizatorem drogą elektroniczną. Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów mieszkających w Unii Europejskiej i przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia między nimi internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Użytkowników korzystających z usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane na zasadach opisanych w Polityce Prywatności Serwisu, dostępnej w zakładce „Polityka Prywatności”, do której link zamieszczony został w stopce Serwisu oraz podczas zapisu na wydarzenia online.

8. PRAWA AUTORSKIE

8.1. Wszystkie treści prezentowane podczas Webinaru, w tym nagrania, materiały szkoleniowe i prezentacje, są chronione prawem autorskim.
8.2. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania oraz komercyjnego wykorzystywania materiałów bez zgody Organizatora.

9. ZMIANA REGULAMINU

9.1. Organizator uprawniony jest do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z uzasadnionych przyczyn. Jako uzasadnioną przyczynę uznaje się w szczególności zaistnienie jednej z następujących okoliczności:

    1) zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie, w jakim taka zmiana przepisów modyfikuje treść Regulaminu albo nakłada na Organizatora obowiązek określonej modyfikacji tej treści;
    2) wydanie przez organy administracji publicznej, w tym w szczególności Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzji, rekomendacji, zaleceń, zobowiązań lub aktów o analogicznym charakterze w zakresie, w jakim ww. akty administracyjne modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na Organizatora obowiązek określonej modyfikacji tej treści;
    3) wprowadzenie przez Organizatora nowych funkcjonalności Serwisu lub modyfikacja ich dotychczasowego zakresu – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie dotyczącym takich nowych funkcjonalności;
    4) wprowadzanie przez Organizatora nowych lub modyfikacja istniejących systemów informatycznych – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który jest obiektywnie niezbędny i bezpośrednio związany z wprowadzeniem lub modyfikacją ww. systemów informatycznych;
    5) powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z którego wynika, że postanowienia umowne analogiczne do tych stosowanych przez Organizatora mogą być sprzeczne z prawem w tym w szczególności z prawem ochrony konsumentów – w tym przypadku zmiana treści zawartej umowy będzie dopuszczalna, o ile przy wszechstronnym rozpatrzeniu okoliczności danej sprawy będzie można obiektywnie uznać, że z punktu widzenia przeciętnego klienta Organizatora będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą proponowana zmiana jest na korzyść takiego klienta;
    6) Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji ze względu na przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub przez wzgląd na większą przejrzystość jego postanowień dla Konsumentów oraz Konsumentów- Przedsiębiorców – w tym przypadku zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie, który pozwala na dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa lub uzyskanie większej przejrzystości jego postanowień.
9.2. Organizator informuje Użytkownika poprzez publikację w Serwisie co najmniej o:
    1) treści planowanej zmiany Regulaminu;
    2) dacie wejścia zmiany w życie;
    3) jednolitej treści Regulaminu po zmianach.
9.3. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów o świadczenie usług zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu. W przypadku takich umów stosuje się zapisy Regulaminu obowiązujące w dniu wyrażenia woli Użytkownika zawarcia takiej umowy o świadczenie usług.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Regulamin wchodzi w życie w dniu 26.11.2024 r.
10.2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.
10.3. Spory wynikające z Regulaminu, których nie udało się rozwiązać między Użytkownikami a Organizatorem na drodze polubownej, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.